چاپ و هدایای تبلیغاتی

معرفی محصولات و قیمت هدایای تبلیغاتی

چاپ و هدایای تبلیغاتی

معرفی محصولات و قیمت هدایای تبلیغاتی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استفاده از پرچم های رومیزی به منزله معرفی برند و نمایش آن یکی از متداول ترین انتخاب ها می باشد. پرچم های رومیزی دارای مدل های متفاوتی هستند. شما متناسب با فضا و سلیقه خود می توانید یکی از انواع پرچم ها را انتخاب کنید.میله ها نیز بر اساس نوع پرچم دارای مدل های متفاوتی هستند و همگی آبکاری شده اند. بسته به نوع پرچم پایه آن نیز متفاوت است.
پایه های پرچم های رومیزی به شرح زیر است:
•    پایه های خاتم
•    پایه های فلزی
•    پایه های سنگی
•    پایه های سنگی مرمر سفید
•    پایه های مربوط به پرچم های مدل تی
•    پایه های مربوط به پرچم های ال
از انواع پایه های بالا، پایه خاتم گران قیمت تر می باشد. پایه های فلزی دارای آبکاری نقره ای می باشد. پایه های سنگی معمول ترین نوع پایه با قیمت مناسب می باشد. و پرچم های تی و ال دارای پایه های مخصوص به خود هستند. 

آخرین قیمت پایه پرچم را می توانید از سایت نوژیک ببینید.

پایه پرچم رومیزی

  • حامد اقاجانی
  • ۰
  • ۰

چاپ مارک لباس

چاپ مارک لباس به روش های دوختی ، چسبی ، پرچی و حرارتی  بر روی محصولات مورد نظر قابل نصب هستند .

لیبل ها بر روی اجناسی که چاپ میشوند با همان نام شناخته میشوند مثلا لیبل کیف و کفش، لیبل چمدان،لیبل جعبه ،پلاک جعبه وهارد باکس ، تگ شال و روسری و…

 
مارک لباس  و سایزبندی آن
 

تگ و لیبل وابسته به البسه مورد استفاده با  اندازه و سایز های گوناگونی تولید می شوند :

مارک لباس هایی با عرض 1.1 ، 1.68 و 1.53 سانتی متر برای پیراهن و شومیز

عرض های 2 ، 2.2 ، 2.5 سانتی متر برای کت دامن و انواع شلوار ها از جمله شلوار جین و کتان

عرض های 3 و 3.3 سانتی متر برای مانتو ها و البسه مجلسی

برخی مارک ها نیز با عرض بالای 5  سانتی متر برای کت ها  ، کاپشن ها و لباس های مجلسی خاص و برخی مانتو ها مناسب هستند.

گروه  نشان سازان امکان طراحی و ساخت انواع مارک لباس ، تگ و لیبل البسه گوناگون با انواع متریال ها در سایز های دلخواه را نیز دارا می باشد.

 

 
مارک لباس و انواع آن از نظر جنس
 

1. لیبل های جیوه ای (جدید)

2. لیبل های پارچه ای (چاپی)

3. لیبل فلزی

4. لیبل پلی استری

5. لیبل چرمی

6. لیبل سیلیکونی

7. لیبل طرح فلز(ABS) مولتی استیال

8. لیبل پارچه ای (بافتنی)

 

معرفی شرکت سازنده مارک لباس
 

نشان سازان با ۲۷ سال سابقه و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی تولید روز دنیا ؛

شامل فرایند های اچینگ (اسید کاری) ، دایکست (ریخته گری دقیق) ، حکاکی و برش لیزر(فایبر و نیتروژن) ،

آبکاری الکتروپلیتینگ ( طلا ، نقره و برنز سیاه قلم ) ، آنودایزینگ ، وایرکات و فورج به عنوان برترین تولید کننده مارک لباس ، تگ ،لیبل و

اتیکت با انواع متریال های برنج ، استیل،زاماک ، ABS  و یراق الات نصب شامل سنجاق ، میخ کیلیپس و

مگنت در گریدهای درجه ۱ و ۲ در تمامی گام های طراحی ،  قالب گیری ، اسید کاری و چاپ

همراه تمامی مشتریان خود از قبیل سازمان ها ، ادارات و گروه ها است.

برای مشاوره با کارشناسان نشان سازان می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید.

 

مارک لباس
مفهوم مارک لباس چیست؟
معادل فارسی چاپ مارک لباس ، نمانام است . کلمه ی مارک ، یک کلمه ی فرانسوی است و معادل انگلیسی آن برند است.

مارک در واقع یک نام ،عبارت ،طرح ، نماد و یا هر ویژگی دیگری است که متمایز کننده از دیگر خدمات یا محصولات است.

به عنوان قانونی کلمه ی مارک ؛ نشان تجاری گویند.

در فارسی واژه ی مارک لباس یا برند معمولا برای اشاره به محصولاتی یا خدماتی به کار می رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد.

به بیان دیگر  دارای ماهیت اجتماعی است و برند های قدرتمند آن هایی هستند که 

افراد نسبت به آن ها حس مالکیت دارند.

 

تاریخچه مارک لباس
مارک کوزه گران در مصر باستان و منطقه کورنیت یونان باستان ،

قدمت استفاده از نشانه به عنوان مارک را به 4000 سال می رساند.

در حدود 2 هزار سال پیش ، صنعتگران چینی ، نام خود را داخل یک نیم دایره ( بعد ها مربع )

بر پشت ظروف چینی تولیدی خود به عنوان مارک به کار می برده اند . در قرن دوازدهم میلادی با پیشرفت بازرگانی ،

مارک ها کم کم بر روی اسناد و مدارک بازرگانی نیز نقش بستند . در سال 1363 میلادی ، بنا به فرمان

ادوارد سوم ، ( پادشاه انگلستان ) استفاده از مارک برای برخی از صنعتگران اجباری شد.

اولین نمونه استفاده از مارک توسط یک ناشر ، مربوط به سال 1457 میلادیست.

چاپ مارک لباس

 

نکات طراحی مارک لباس
در طرح و انتخاب مارک ، باید به هدف شرکت ، طبیعات آن ،هماهنگی مارک با رسانه هایی که قرار است

در آن به کار رود ، وجوه تمایز آن با مارک های دیگر ، قابلیت تشخیص آن از سایر مارک لباس ها ، همگامی با زمان ، ماندگاری در ذهن ،

قابلیت جلب اعتماد آن و قابلیت درک توسط فرهنگ های گوناگون توجه نمود .

همچنین باید دقت نمود که طرح ممکن است پس از الصاق بر محصول ، 

از هر سو و جهتی دیده شود و نباید در جهات دید گوناگون ، تاثیر منفی در مخاطب ایجاد نماید .

به طور کلی مراحل طراحی یک مارک لباس به شرح زیر است :

درک نظر و خواست سفارش دهنده و مصرف کننده 
شناخت و آشنایی با موضوع
جستجوی اشارات بصری و تصویری درست از مطالب
ترکیب اشارات در نقش
تنظیم مجموعه فوق
 

مارک لباس  چگونه در ذهن جای میگیرد؟
 

مارک لباس همان چیزی است که مخاطب با دیدن ، شنیدن ،حس کردن و یا هر گونه ارتباطی با آن به صورت مفهومی ،

دیداری و یا لفظی صفات و ویژگی های  خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می کند.

مارک مجموعه گره های ذهنی یا تداعیات کارکردی ، احساسی ، عقلی و مزیت هایی است که ذهن بازار هدف

را اشغال نموده است.تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه ها با مارک یا مزایا و

فواید یک مارک است . این مزایا یا فواید مارک لباس است که مبنای تصمیم گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.

 

یک مارک لباس خوب چه تاثیری می تواند در ذهن مشتریان بگذارد؟
 

مارک های برتر می توانند هیجان و عواطف مصرف کنندگان خود برانگیزند و مشتریان نیز ؛

به این نام ها اعتماد داشته و از آن ها انتظار خلق ایده های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند.

 

ویژگی های یک مارک خوب :
 

طراحی
کیفیت
نوع جنس
تناسب
جایگاه مناسب
تحمل پذیری
اعتبار
الهام بخش
بی همتایی
جذابیت
 

 

  • حامد اقاجانی